BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

^ aku syank kau Tinggikurus ^

Assalamuallaikum...

Hey readers . how are you ? bad or good dear ?
Hope u all in good mood eaa xD

Ok , msuk tittle atas thu eaa . niey , aku mau story2 niey psal my Superman tinggi kurus niey . aish . jahat'y aku wey ! HAHA . oitz . gne bha , sblum thu . aku mao tnya kmu niey . llki tnggi bha kn ego'y dr pmpuan . aish . pnas bran lae mreka2 itu . HAHA . tp kdang2 mereka ini baik tao . ehe .

Anuu , td aku knak marah oh oleh Superman qu thu . aish . nsib mkak qu niey ndak dtumbuk'y dpn urank tao . aish . seram sjuk aku td . tp aku tau yg dia x snggup wat gtu . aku dak mkan 1 ary pon suda dea mati krisauan . HAHA .

Sbnar'y sikap llki niey kn , ada jua yg pnyayang bha kn . tp ada sglintir llki yg xbgus , sbb dea thu tahu yg dia macho lha knok . soo dea mlas mao setia . phuikk . tea guna mkak kau macho boy klu kau krang ajar sma gadis . btul kha gadis2 dluar snaa . HAHA . nsib lha Superman aku ndak cm thu . Alhamdullilah . trus kn jjur yha syg dgn aku . jgn mau tipu aku eaa . mngkin allah trun kn dea utk merawat luka yg lalu . mmg dlu , hdup qu hncur sngt . tp alhamdulillah muncul'y Mohd Lee Azman b Ismail , sgala'y brubah . sikit demi sikit , prubhan jelas klihatan pda qu . terima kc ya allah sbb turunkn hamba mu yg dpt jga aku . insyallah , dgn izin allah , kmi akn bkklan shngga ke anak cucu. ok lha , aku rsa ryndu pla ngan dea . kbai . mao oncal sma my Superman tinggi kurush xD

p/s cyntha , wlaupun kau slalu naik angin dgn aku , aku tau yg kau sygkn aku . n kau mrah tuk kbaikan aku . aku pham syank . kau lha yg t'akhir utk aku , klu allah izinkan . smoga kta bkklan yha syak . aku akn jga kau sbaik mngkin . n kau jga aku juga kn syank . aku syank sgt dekat kau syankk :)

♥ Thanx For Reading ! Like If Intresting ! ♥

0 comments: